Bewerken van Snelheidslimiet

Ga naar: navigatie, zoeken

Waarschuwing: u bent niet aangemeld. Uw IP-adres wordt opgeslagen als u wijzigingen op deze pagina maakt. Wanneer u aanmeldt of een gebruiker aanmaakt verschijnen uw bewerkingen onder uw gebruikersnaam, naast andere voordelen.

Deze bewerking kan ongedaan gemaakt worden.

Hieronder staat de tekst waarin de wijziging ongedaan is gemaakt.

Controleer voor het opslaan of het resultaat gewenst is.
Huidige versie Uw tekst
Regel 1: Regel 1:
Een snelheidslimiet is dat je op de weg niet harder mag dan dat de r[[overheid]] zegt dat je mag. Ook al is het helemaal leeg en kan je supergoed [[auto]]rijden, je mag toch maar honderd.
+
Een snelheidslimiet is dat je op de weg niet harder mag dan dat de r[[overheid]] zegt dat je mag. Ook al is het helemaal leeg en kan je supergoed [[auto]]rijden, je mag toch maar honderd. Dit is een typisch voorbeeld van hoe [[Den Haag]] de [[Jan met de korte achternaam]] altijd weer weet te pakken. Wel overal [[flitspalen]] en [[Koos Spee|koo$$pee]] achter een boom, maar de sissende [[straatterrorist|multiculti criminelen]] op scooters die onschuldige voetgangers op het zebrapad doodrijden worden niet aangepakt, omdat niet kan worden bewezen wie er achter het stuur zat. Ja, dán is de overheid met zijn grote betuttelende alles-afstraf-mentaliteit ineens ver te zoeken, hè? Ze pakken gewoon liever eerlijke de [[hardwerkende Nederlander]]s daar in [[Den Haag]].
  
Als er [[boete]]s worden uitgeschreven in het programma ''Wegmisbruikers!'' is dat wel lagge, en kan de bekeuring natuurlijk niet hoog genoeg zijn. 
+
Toch een lichtpuntje: in [[Nederland]] mocht je tot voor kort officieel 120 kilometer per uur op de [[snelweg]], maar [[kabinet]] ''[[Rutte 1]]'' heeft daar 130(*) van gemaakt! Dat is toch een paar minuten tijdwinst die je gratis kunt meepakken als je iedere dag van Groningen naar Maastricht op en neer rijdt!
  
Dit is een typisch voorbeeld van hoe [[Den Haag]] [[Jan met de korte achternaam]] weet te pakken. Wél overal [[flitspalen]] en [[Koos Spee|koo$$pee]] achter een boom, maar sissende [[Marokkanen]] in de tram worden niet aangepakt want dat zou discriminatie zijn en dan is de overheid met zijn grote alles-afstraf-mentaliteit ineens niet thuis en pakken ze liever eerlijke [[Ons soort mensen|hardwerkende Nederlanders]] want die [[betalen]] wel.
+
(*) Op sommige plekken tenminste, zoals de Afsluitdijk en de (geasfalteerde) privégolfbaan van de [[VVD]].  
 
+
[[Rutte 1|Rutte]] dacht [[slim]] te zijn door de snelheid iets te verhogen naar daar 130 — wat dan wel weer cool was — maar als onze [[Geert]] straks aan de macht is, kunnen de (s)linkse bestuurders wel inpakken met hun smerige maximumsnelheid en kunnen we tenminste overal zelf zo hard rijden als we willen.
+
  
  
Regel 14: Regel 12:
 
----
 
----
  
 
''Ik overweeg de aanschaf van een zwarte Audi A3 RS met een Marokkaans vlaggetje aan de spiegel. Lekker straffeloos onbeperkt hard rijden.''<br />
 
'''Sieg Hein | 19-04-23 | 09:35'''
 
 
''Gelukkig wordt iederéen er binnenkort langs de wegen middels 100/120 borden aan herinnerd dat de EU evenals de Nederlandse regering de weg kwijt is.''<br />
 
'''Harry.Langezwaal  | 27-02-20 | 12:54'''
 
 
''Jongens, we kunnen wel klagen over de moslims, maar dankzij de islam dreiging is er bijna geen politie meer op de weg te zien. Ik rij bijna elke dag 180km+ en 's nachts 230+ op de snelweg! Geen popo te zien, die hebben het te druk met onze haatbaarden! En als je een Nederlandse naam hebt (kenteken), laten ze je gewoon rijden. Ik zie alleen maar voordelen van meer islam!''<br />
 
'''funkyd | 18-06-18 | 20:00'''
 
 
''Geweldig! Meerderheid steunt PVV-plan om maximumsnelheid te verhogen naar 140 km/h: [http://www.telegraaf.nl/autovisie/12576617/__Meerderheid_wil_naar_140_km_h__.html http://t.co/0tAAW2YP]''<br />
 
'''Geert Wilders 2:34 PM July 17th via Twitter for BlackBerry'''
 
 
''We hebben kennelijk wel een heleboel incapabele chauffeurs erbij gekregen de laatste jaren , velen vinden 80 al hard zat . Met name degenen die niet werken hebben geen motivatie om ergens snel te zijn omdat ze de hele dag de tijd hebben . De werkende groep die het ook voor deze lui moeten verdienen staan wel onder een steeds hogere druk . Laten de niet-werkers even niet zeuren .''<br />
 
'''Vincent, G.  | 10:25 | 03.07.12'''
 
  
 
''De snelheden die op de A12 A10 en A13 was een idee van de linkse kerk. Linkse mensen geieten niet van het leven, ze zien overal leeuwen en beren in. Linkse mensen zijn saai.Als uit berekeningen blijkt dat de geluidoverlast minimaal toeneemt en de uitstoot te verwaarloze is het voor de linkse kerk geen aanleiding om de snelheden aan te passen. Nee het leven moet alleen maar saaier worden met nog meer treiterijen door nog meer vervelende beslissingen te nemen zoals het afschaffen van de reiskostenvergoeding.''<br />
 
''De snelheden die op de A12 A10 en A13 was een idee van de linkse kerk. Linkse mensen geieten niet van het leven, ze zien overal leeuwen en beren in. Linkse mensen zijn saai.Als uit berekeningen blijkt dat de geluidoverlast minimaal toeneemt en de uitstoot te verwaarloze is het voor de linkse kerk geen aanleiding om de snelheden aan te passen. Nee het leven moet alleen maar saaier worden met nog meer treiterijen door nog meer vervelende beslissingen te nemen zoals het afschaffen van de reiskostenvergoeding.''<br />

Al uw bijdragen aan wakkerpedia kunnen bewerkt, gewijzigd of verwijderd worden door andere gebruikers. Als u niet wilt dat uw teksten rigoureus aangepast worden door anderen, plaats ze hier dan niet.
U belooft ook dat u de oorspronkelijke auteur bent van dit materiaal of dat u het hebt gekopieerd uit een bron in het publieke domein of een soortgelijke vrije bron (zie Wakkerpedia:Auteursrechten voor details). Gebruik geen materiaal dat beschermd wordt door auteursrecht, tenzij u daarvoor toestemming hebt!

Annuleren | Hulp bij bewerken (opent in een nieuw venster)