Bewerken van Snelheidslimiet
Waarschuwing: u bent niet aangemeld. Uw IP-adres wordt opgeslagen als u wijzigingen op deze pagina maakt. Wanneer u aanmeldt of een gebruiker aanmaakt verschijnen uw bewerkingen onder uw gebruikersnaam, naast andere voordelen.
Deze bewerking kan ongedaan gemaakt worden.
Hieronder staat de tekst waarin de wijziging ongedaan is gemaakt.
Controleer voor het opslaan of het resultaat gewenst is.Huidige versie | Uw tekst | ||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | Een snelheidslimiet is dat je op de weg niet harder mag dan dat de r[[overheid]] zegt dat je mag. Ook al is het helemaal leeg en kan je supergoed [[auto]]rijden, je mag toch maar honderd. | + | Een snelheidslimiet is dat je op de weg niet harder mag dan dat de r[[overheid]] zegt dat je mag. Ook al is het helemaal leeg en kan je supergoed [[auto]]rijden, je mag toch maar honderd. Dit is een typisch voorbeeld van hoe [[Den Haag]] de [[Jan met de korte achternaam]] altijd weer weet te pakken. Wel overal [[flitspalen]] en [[Koos Spee|koo$$pee]] achter een boom, maar de sissende [[straatterrorist|multiculti criminelen]] op scooters die onschuldige voetgangers op het zebrapad doodrijden worden niet aangepakt, omdat niet kan worden bewezen wie er achter het stuur zat. Ja, dán is de overheid met zijn grote betuttelende alles-afstraf-mentaliteit ineens ver te zoeken, hè? Ze pakken gewoon liever eerlijke de [[hardwerkende Nederlander]]s daar in [[Den Haag]]. |
− | + | Toch een lichtpuntje: in [[Nederland]] mocht je tot voor kort officieel 120 kilometer per uur op de [[snelweg]], maar [[kabinet]] ''[[Rutte 1]]'' heeft daar 130(*) van gemaakt! Dat is toch een paar minuten tijdwinst die je gratis kunt meepakken als je iedere dag van Groningen naar Maastricht op en neer rijdt! | |
− | + | (*) Op sommige plekken tenminste, zoals de Afsluitdijk en de (geasfalteerde) privégolfbaan van de [[VVD]]. | |
− | + | ||
− | + | ||
Regel 14: | Regel 12: | ||
---- | ---- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
''De snelheden die op de A12 A10 en A13 was een idee van de linkse kerk. Linkse mensen geieten niet van het leven, ze zien overal leeuwen en beren in. Linkse mensen zijn saai.Als uit berekeningen blijkt dat de geluidoverlast minimaal toeneemt en de uitstoot te verwaarloze is het voor de linkse kerk geen aanleiding om de snelheden aan te passen. Nee het leven moet alleen maar saaier worden met nog meer treiterijen door nog meer vervelende beslissingen te nemen zoals het afschaffen van de reiskostenvergoeding.''<br /> | ''De snelheden die op de A12 A10 en A13 was een idee van de linkse kerk. Linkse mensen geieten niet van het leven, ze zien overal leeuwen en beren in. Linkse mensen zijn saai.Als uit berekeningen blijkt dat de geluidoverlast minimaal toeneemt en de uitstoot te verwaarloze is het voor de linkse kerk geen aanleiding om de snelheden aan te passen. Nee het leven moet alleen maar saaier worden met nog meer treiterijen door nog meer vervelende beslissingen te nemen zoals het afschaffen van de reiskostenvergoeding.''<br /> |